Torsdag redan igen

Ja då var det de, jobbar kvällen idag så sitter här och slappar.. Ska bege mej in till stan vid 11 och träffa Jessica&Nova innan det blir jobb, Mormor får komma och hämta mej och köra mej in till Säffle herregisses vilket åkande för mormor men hon är en pärla som ställer upp :) Måste ju säga att jag känner mej något så handikappad utan bil och har ändå bara varit utan sen i tisdags eftermiddag. Imorn ska iallafall den lila kollas in klockan 1 i Säffle, vilket flyt jag har så han kommer med bilen så jag får kika :) Pappa skulle väl bli med, hoppas detta ska gå! Jag och min älskade pappa har i många fall väldigt delade åsikter. Just nu låter det: Pappa-Golf ska man inte ha, särskilt inte Gti och Sandra säger-Jo golf ska man visst ha. Och lika jävla envisa är vi både jag och min far och VI HAR ALDRIG FEL nån av oss. Vilket har resulterat i att när vi blir ovänner är det för att ingen av oss har fel, inte för att det egentligen är något som är värt att bli ovänner för. Håller tummarna för att vi enas, och faktiskt så tror jag nog att jag om allt verkar bra jo då duger golf fint till Sandra :)

Längtar verkligen till imorn, wihoo! Men lite segt och vara i stan redan 1 och sen börja jobba fyra.Jag kommer att få ha världens packning med mej det är så säkert. Ska dra med mej kläder och ha på jobbet har jag tänkt. Ha på mej mina vanliga kläder dit och ha ombyte där istället så blir nog en del som ska med.. Och varför jag promt ska ha med dom imorn är så jag kan tvätta när jag ändå gör natten :) Krångligt men så mycket enklare i slutändan :)
Nej nu ska jag hoppa neröver, fixa stekt ägg macka&kaffe :)





Sötis

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0