Sälja bil?!

Herregud, jag har varit helt nerringd av diverse utlänningar som ringer åt sin bror, sin mamma, som ringer åt sin mamma som ska köpa åt hans bror osv.Komma och köpa bilen med en gång, betala fyra tusen snälla håll den åt mej bla bla bla! Gudars säger jag bara, sista ringde 22,40 igår..Och meddelanden, Har du golf? Sovar du? Började ringa kvart i nio imorse igen, 3 ska de förhoppningsvis komma en som köper den annars ett par till som ska ringa senare..Mejl hade jag fått nu med, med riktiga SKAM bud. 2000:- var ett och ett annat 3000:-. Svarade bägge två MEN GLÖM DET, jag är så trevlig så :)

Suck nu ringde han som ska komma tre och sa att han kommer fyra, gaaah kommer blir nerringd av alla andra som jag har bett ringa efter tre innan han kommer.Hoppas den köper nu så jag får ta bort annonsen..

Nej nu ska jag spana på bilar till mej! Håll tummarna för att jag blir av med min nu och att en riktig pärla dyker upp till mej :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0