På jobbet

Ja på jobbet är jag, vart en lugn kväll och jag och hon som jag jobbar med lyxade till det med pizza :) Lite ska man väl ha för att man jobbar helgen? Har bunkrat upp med både dricka,cheezballz&choklad för jag är depp över alla jävla bilar!!
Gick inte riktigt som jag hade tänkt mej förut, jag blev förälskad i bilen helt klart och till viss del förblindad. Gick så sjukt jävla bra så ingen bil om de inte skulle vara en gti kan mäta sej med den. Men pappa var helt klart emot den och ansåg den inte vara värd att köpa. Men det var JAG som körde den, jag som gillade den och jag som får ta konsekvenserna om det skulle vara nåt men lutar ändå mot att den är utesluten. Det var ju en del skavanker, lacksläpp på ett par ställen och lite rost ett par ställen. Absolut inget störande och jag får nog ingen felfri bil inom dom gränserna jag har ekonomiskt. Pappa tycker istället att jag ska kolla på andra bilar också, typ peugot..Hallå? Vill inte ha de, vill bara ha golf ju.. Kanske är det så att jag är väldigt inriktad på bara det men det är jag som ska ha den, köra den och betala den.. Men också vad pappa säger väger ganska tungt för han är ändå en pärla som ställer upp och lånar mej pengar, kom och hämtade mej förut och körde mej först till karlstad o sen säffle. Men ibland har vi väldigt olika åsikter.
Nej nu ska jag sluta gnälla och spana vidare..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0