Onsdax

Idag har det jobbats, vart riktigt piggelin och gick en långpromenad innan jobbet :) Och det kan ju ha berott på att jag åkte med älsklingen in så jag var i stan tidigt och behövde fördriva lite tid, men uppiggande var det och blöt blev jag för hade självklart ingen jacka på mej. Efter jobbet kom syster&mormor och hämta mej, Hm paket hämtades&Lidl blev det en sväng. Syster min övningskörde, så duktig så :) En tvättkorg fanns med i bilen också, fin satt! Rena lilla julafton idag kunde ju tro att jag fyller år. Två nya blommor alá 15:- följde med hem från Handlarn också, det är könstigt att det ska hoppa med massa grejer hela tiden? Kan inte förstå detta..

Har precis suttit och spanat på Jula och konstaterat att nu finns Ed Hardy mattorna inne i lager igen och jag vill ha ha ha, Dom skulle vara match made in heaven tillsammans med mitt senaste kik objekt till bil, en lila metallic Golf gti. Som ska kollas på imorn el fredag och som jag verkligen tror kan vara något för mej. Lalala... :)


Lila bil med dom här i :) Fast jag ska ha dom även om det inte blir lila bilen..



Matchande Ed Hardy doftgranar med :)





Kommentera
Postat av: Blomman.

Rooosa säger ja sandraaaa!

Lyssna på mig! haha



Kram

2009-06-11 @ 01:07:45
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0