Ömsesidig förståelse

Upp tidigt idag, älsklingen ringde och hade fått dieselstopp. Fick krångla en del, hade verkligen knappt nån bensin i min bil och fick åka och tanka den innan jag fick åka och hämta hans kort och iväg till macken igen och tanka diesel. Tur var väl att jag åkte och tanka min bil först, tanken rymmer 45L och det gick i 44,26L men eftersom jag var tvungen och trassa så kunde jag inte tanka diesel med en gång därav allt krångel men som tur hade han inte hunnit så långt innan..

Toppenhelg har vet varit men nu är det tillbaka till vardagen, jobbar precis hela veckan! Jobbar väldigt många kvällar, jag som inte tycker om kvällar!Jag vill jobba dag, trivs mycket bättre med de men ska inte klaga för jag jobbar iallafall :) Och har i princip bara jobbat dag hela våren (förutom på helgerna) så ja lite kvällar skadar inte. Längtar tills fredagen, eller kanske ännu mer till onsdag/torsdag när jag får veta vad jag får i lön.Fast den kommer ta slut fort. Pengar till Pappa ska det bli, och sen ska det handlas presenter till alla som behagar fylla år under månaden och jag själv också för den delen men behöver bara köpa tårta till mej själv. Ska se om det finns pengar till att fixa bakluckan och sen ska paket hämtas. Och tillsammans med alla räkningar blir jag nog fattig igen.  Men vad är väl en bal på slottet, jag kör ju en söt golf ;)
Karlstad blir det på lördag när jag slutar, Ikea ska det bli också och ja håll i plånboken åt mej! Jag ska "bara" handla hyllorna till köket, sen ska det spanas efter presenter och handlas mat. Undrar vad min bror vill ha när han fyller år? Och Felicia&Tomas.. Älsklingen får hjälpa mej med present till Tomas men resten får jag komma på själv. Undrar vad jag själv får när jag fyller år? :) Det åtestår att se det antar jag..

Och nu ska jag ta och spana vidare så nu får det vara färdigtjatat, underbart väder idag förresten varför var det inte så fint i helgas kan man ju undra..Precis som man kan undra på andra saker...






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0