Oj lördag

På jobbet igår var det full rulle, annars är det ju så lugnt men igår ja fullt upp! Käkade frukost i form av pannbiff&tärnad potatis när klockan nästan var ett..
När det var dags att åka hem var jag så uppe i varv så HEJ! Karlstad blev det då som sagt, Flänga runt till femtioelva affärer och bänna pengar precis som alltid. Började med rusta&biltema sen Ikea, där skulle ha mina hyllor+lasyr och nämen oj slutade de på 500:? Nya kuddar inhandlades, och krukor och ett grönt överkast på rea. Hursomhelst så vart jag nöjd..Sen presenter till bror min sen men faktiskt nada till mej själv det var inte dåligt gjort av mej! Skopunkten nästa, äntligen nya tofflor till jobbet och nämen oj hängde det med ett par till? Ett par vita slip in blev det för dom jag har nu har gått sönder fram och jag blir jätte smutsig om ena foten..Även hjärtat köpte skor, han fick sej ett par plasttofflor så nu har han ett par egna  :) Sen var de dags för Ica, kände inte riktigt för det men men det är ett måste.Där inne hittades det leggins till mej också, fanns ju inga på Gina. Jag var en fjant på ica, köp en Nivea solprodukt och få en Frisbee älsklingen skulle ha solskydd så självklart skulle jag ha frisbeen. Sen fick man plastglas när man köpte pågen och visst fick det bli ett rosa plastglas *fjant* Gratis är gott eller vad är de man säger?

Tuppen uteblev tyvärr igår, så blev en hemma kväll istället. Jag satte igång och lasera hyllorna och nånstans i mitt huvud hade jag fått för mej att man bara stryker på ett lager lasyr så är det bra sen? Efter 3 lager igår är det inte i närheten av det resultatet jag vill ha.. Undrar vad många till det ska behövas? Och konsollerna för den delen gick inte att lasera alls?Fast dom skulle vara obehandlade.. Men men blir nog bra..Planterade om blommor här igår kväll med, vilken lördag kväll..Och kvällen slutade i soffan med en bok..


Idags ska det återigen jobbas, hade bytt till mej dagen men det blev tillbakabyte och jag ska dit och jobba kväll som det var tänkt från början.Lite tråkigt men jobbar med Linda och då blir allt kvällen rolig. En tur till sjönsjö och bada var det prat på, ja jag ska ju inte bada då men dom som vill på jobbet får göra de..Blir nog bra det och imorn är jag ledig.

Nu ska jag gå ut och fortsätta lasera hyllor, hoppas dom blir vita nu..



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0