Och så var det torsdag

Och som vanligt har det jobbats :) Längtar till helgen nu, återigen underbara lyxiga 3 ledig.Skulle faktiskt ha varit ännu lyxigare 4a ledig men fick mej en extra kväll imorn. Lika bra så man inte blir alldeles för bortskämd  ;)
 
I helgen bär det av till Torsby, hoppas på toppen väder men det är väl att hoppas på för mycket.Satsar på att hoppas på toppen kväll istället.Och det tror jag det blir. Förut fick det inhandlas en massa cider, Säffle har äntligen bestämt sej för att sälja små burkar med rekordelig och fanns tillochmed en ny sort..Spännade! :)



Ni glömmer väl inte att rösta till europaparlamentet på söndag? Fick ett meddelande från kommunal förut med uppmaning om att rösta med hjärtat, vilket ju måste betyda att det ska röstas rött. För jo rött ska det röstas, inte kanske för att jag tycker att dom står för allt det bästa men dom ger mej som kommunal arbetare mest tillbaka. Oavsett om det gäller jobb, löner eller a-kassa ifall man blir arbetslös eller endast deltidsanställd.. Rösta rösta rösta!



Nehej nej, nu tror jag att jag ska ta och göra ett ryck och göra nåt efter detta konstiga inlägg med drastiskt hopp från cider till politik. Men vad jag ska göra det vetifan, men finns väl alltid nåt.Tvätt till exempel.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0