Men fortfarande måndag?

Sitter man här igen, jag är en datanörd. Vet vad jag verkligen MÅSTE göra, inte bara lite sådär halvt om halvt borde utan panik måste är de.Och så opepp så jag vet inte vad? Bara att ta med böckerna, slänga ut datorn och stänga av telefon och sätt inte på tvn så ska de nog bli gjort. Men just nu bara drömmer jag om min bil, ringer och ringer och ringer men svarar det då? Men nej så klart inte, snart väger det över till en Golf gti i Torsby.Men jag vill ha den laser blå först och främst, klar tecken från pappa att han hjälper mej också.Underbara pappa. Om bara människan svarar och allt är bra med bilen blir den min till helgen, min min och bara min! Försökte ta bilder på min med, men får nog vänta tills solen går ner för just nu ser den blank svart och ganska fin ut på bilder och det är stor lögn!!Tänk vad solen gör saker vackrare? ;)

Karlstad förut då, det var mysigt och bara gå runt och kolla i affärer och tjata en massa. Duktig var jag också som inte shoppade loss. Eller köpte en liten sak bara, inte ens till mej själv utan till älsklingen. :) Just de, en tejp rulle grej för kläderna köpte jag men det räknas inte till shopping. Var sugen på Ikea och hyllor dock, men avstog..Ska köpa mej trä hyllor till köket och så ska jag vitlasera dom. Oj oj så snyggt de kommer bli.. Har jag tänkt att de ska bli iallafall..

Nej, ringa en gång till sen måste jag sätta fart med pluggingen...


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0