Ja se fjortisar

Suttit och kollat på tjuvlyssnat.se,kategorin fjortisar och ja jag skrattar ihjäl mej..
Hör på dessa säger jag bara!


Två tjejer ~14, sitter och diskuterar kändisskap.
Tjej 1: Asså, jag har hörde att en tjejs blogg blev känd för att hon är gravid!
Tjej 2: Palla byta blöjor och mata ungen, äckligt ju.
Tjej 1: Men tänk själv, man kanske skulle bli gravid för kändisvärlden?
Tjej 2: Ja, hon som blev det kanske tänkte ut det innan.
Tjej 1: Tror fan jag ska satsa på det, vad tror du om Peter?
Tjej 2: Varför inte Niklas?
Tjej 1: Fast hon som blev känd har tvillingar tror jag...
Tjej 2: Hur får man det då?
Tjej 1: Man får göra det två gånger i rad tror jag, så två ägg blir befruktade samtidigt eller nåt.


Tre ganska högljudda tjejer ~16 sitter vid ett bord i kafeterian. Framför sig har de en uppslagen Metro där de läser horoskopen högt.
Tjej 1: Vilket stjärntecken är du?
Tjej 2: Våg.
Tjej 1: Våg...Hm..."Du ska ta vara på tillfälle till affärer, använd sunda för"... öh... förnuu... för-nuft. Vad fan står det?! Sunda förnuftet eller nåt sånt.
Tjej 2: Vad är för...ja, det där du sa?
Tjej 1: Vette fan, har aldrig hört talas om det!
Tjej 3 (tystare): Nej, det man inte känner till lider man ju inte av...


Två tjejer ~15 pratar och skrattar högljutt på bussen.
Tjej 1 (högt): GUUUD vad jag är hungrig! Har inte ätit typ på hela dan!
Tjej 2: Jag har en banan i väskan men den är HELT grön.
Tjej 1: Nej, men då vill jag inte ha den. Jag hatar gröna bananer...
Tjej 2: Men om du lägger den i väskan och skakar så... ja, då blir den ju gul!
Tjej 1: Men... Blir den inte bara brun då?
Tjej 2: Jo, men den blir ju mogen. Typ solmogen!
Tjej 2 börjar ivrigt skakar om väskan för att bevisa att hon har rätt. Efter någon minut tar hon upp bananen igen, som fortfarande är helt grön.
Tjej 2: Nu behöver man bara vänta ett tag...


En kille och två tjejer ~17 pratar om killens nya hund.
Killen: Jag ska lära den allt jag kan!
Tjej 1: Haha, det blir ju inte mycket inte!
Tjej 2 nickar instämmande.
Killen: Joo fan, jag ska lära den matte! Tänk va coolt om jag ba "vad är 10+5?" och så skäller den fem gånger!
Alla blir tysta.


Tre gymnasietjejer sitter och pratar om lite allt möjligt.
Tjej 1: Asså, jag har tänkt på en grej... Det där med ränta på lån är ju kanske knäppt!
Tjej 2: Vadårå?
Tjej 1: Jo, men det blir ju typ högre avgift efter ett år!
Tjej 2: Mmm...
Tjej 1: Ja, fan vad jobbigt om man tar ett lån en dag innan det gått ett år!
Tjej 2 och 3 tittar på varandra sen på tjej 1, sen blir det tyst runt bordet.

Kommentera
Postat av: Blomman.

Men haha va??

Va e detta för sida?

Har dom sagt så här på riktigt?

Jaaa vart är samhället på väääg säger ja dåå!

Hahahahah

2009-06-11 @ 13:17:50
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0