Hemgång hemkommen

Ja så har man jobbat idag, slappt att vara ledig en dag jobba en dag och sen ledig en dag igen.Men vad ska jag hitta på imorn? Fick ett depp ryck när det kändes som varför ska jag vara ledig när jag inte har nåt att göra? Och Ed hardy mattorna har kommit och det var inte heller kul, för jag kan inte hämta ut dom eller ens ringa till Sandra och vara glad för att dom har kommit :(



Vill ha dom idag..



Men men det är små saker, får se framåt istället :) Midsommar kan nog bli bra, mat,vänner&alkohol..
Sen är det inte långt kvar till jag fyller år, och som alla små barn ser jag gladeligen framemot att fylla år men brukar ändå inte sluta bra för det är alltid nåt! Säger varje år, jag ska sluta fylla år. Men nej jag slutar inte fylla år. Jag har en önskelista,men kanske inte en så stor..
Men jag vill ha en massa parfymer, Tiara, Escada Ocean lounge, en stor flaska Naomi Cambell Cat deluxe with kisses. Och nej jag tycker inte alls om parfymer..
Sen vill jag har presentkort på alla favvo-affärer, Ikea, Gina tricot mm
Jag vill ha roliga saker till min fina bil, såna där grejer med blommor på från Jula och en massa fräna doftgranar..
Jag vill ha smycken, fotlänkar, sötvatten pärlor,örhängen och sånt där..
Fina fotoalbum vill jag ha också.
Och ja, det var väl de och en miljon kronor jag ville ha..

Nej nu ska jag försöka göra ett ryck med skolböckerna, måste verkligen men nej inte ett dugg motiverad tyvärr. Imorn är också en dag..






Terroriserade hjärtat med kameran igår, jag var mer road än han om man säger så :) 



 

Kommentera
Postat av: Blomman.

Haha aha ok. Ja som missuppfatta lite där då : )

Haha. Kraam

2009-06-15 @ 17:28:31
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0