God dag i värmen

Gillar:
Icas kolsyrade vatten med päron&äpplesmak(bättre än cola i värmen)
Jordgubbar till frukost
Värmen
Doftspray Clean linen, luktar nytvättat i hela huset :)

Ogillar:
Värmen, i bilen och när man ska sova
Det faktum att jag är ensam om att vara ledig just idag
Att jag/vi inte har en pool här utanför




Det är varmt varmt varmt, jag vill åka och bada!! Ska hoppas på att Therese också vill det när hon slutar :) Annars händer det inte mycket just för tillfället, sitter mest här och gömmer mej än så länge. Ska snart hoppa i duschen och sen fundera över hur min lediga dag ska se ut.  Funderar också på hur min helg ska se ut, blir ju ensam hela helgen.. Funderar på om jag ska ringa till Carro och höra om hon vill ha besök i dom dalslänska skogarna, eller om Felicia skulle råka till och vara i närheten så vi kunde ses för det var nog 2 år sen sist. Eller en trip ut till pappa, sola&bada. Eller om någon annan har nåt bättre förslag? Känner inte för att sitta hemma själv. Söndagen blir det kalas iallafall, tårta&presenter till barnen :)

Tveksamt om jag har något mer att tillägga just för tillfället så nu får det vara bra!



Nån mer än jag som saknar Banana Joe glassen?








 


Kommentera
Postat av: Bille

Jag saknar också den :(

2012-02-07 @ 23:38:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0