En sån tråk dag

Borde kanske uppskatta att vara ledig men blir man bara sittandes hemma är det inte ett dugg roligt. Har verkligen inte orkat gjort nåt, kunde ju ha grejat med en massa här hemma och så men när det är så varmt så finns ingen energi till det. Tidigare fanns en fundering på att bara ta en tur in till stan, men pinan att sätta sej i en kokhet bil vägde över. Är glad att det iallafall har börjat röra lite på sej ute, det fläktar lite. Usch ska egentligen inte gnälla, men jag är uttråkad rastlös och på dåligt humör och ja då har jag rätt att gnälla precis hur mycket som helst!!! Hoppas hjärtat kommer hem i tid så jag iallafall kan åka och bada en sväng.
 Nu får det bli en kall dusch, eller sval iallafall (inte ens det har jag orkat mej på än idag..)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0