Dagen,kvällen..

Dåligt med uppdatering nu, mest jobbat hela tiden så hinner inte med.  Men nu så :)

Jobbade till fyra idag, och ja midsommar firande i kanalparken i spöregn utan jacka eller paraply är inte att rekomendera.Såg ut som en dränkt katt när vi kom tillbaka till boendet och vattnet rann ur håret på mej. Tur att det var dags att åka hemöver.
 Fort fort iväg och när jag kom hem vara alla här och det var dags att sätta fart med maten. Och mat blev det plus en hel massa över så får nog leva på färskpotatis&gräddfil den närmaste veckan. En tårta slängde jag ihop med, sådär lyckad om jag får säga det själv tror den kommer vara tusen gånger goare imorn.
Hade jättetrevligt här och skrattat så jag har träningsvärk i magen och då är det lyckat! Största skrattet fick vi oss när vi skulle åka härifrån -Tjejerna fram sa vi och hoppade in, och efter en liten stund började vi titta oss omkring och jovisst i baksätet sitter Granås som ska köra -Ni sa ju tjejerna fram. Skrattade så vi nästan grina, lättroade kanske :) Hem till Malin och Göran sen, kunde säkert ha blivit jättetrevligt men fick sådär förbannat ont i magen som jag kan få, går knappt och sitta och klarar inte av att riktigt djupandas. Blev bättre en sväng för att sen bli sämre och då fick Granås köra hem mej istället (Och för den delen hade så gott som hela vårat sällskap redan åkt hem så jag var inte först) Bara älsklingen min som fortfarande är igång, tror han kommer vara lite små sliten imorn.

Imorn blir det bilduppdatering, nu ska jag sussa kudden och hoppas på att hjärtat mitt kommer snart så jag slipper sova ensam..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0