Ännu mera tjuvlyssnat

Jag skrattar, vilka dumma grejer en del säger :) Fast barn säger mest charniga saker medans fjortisarna..Ja.. haha


Två hårdsminkade fjortistjejer ~16 sitter och pratar om den ena tjejens pojkvän.
Tjej 1: Alltså, jag tror ja ska göra slut med han...
Tjej 2: Men vaddå? Du brukar ju alltid prata om hur jävla söt han är?
Tjej 1: Joo... Men han är så jävla tråkig, vi träffas ju aldrig, han håller bara på och övar med det där jävla bandet!
Tjej 2: Men varför har du inte snackat med han bara!
Tjej 1: Aa, men jag har inte haft tid än, jag tränar ju dans fyra gånger i veckan för fan!


Två tjejer ~16 står vid kassan. Den ena ska betala för sitt godis med kort.
Kassören: har du id?
Tjej 1: Neeej ...
Kassören: Tyvärr, du måste kunna identifiera dig för att kunna betala med kort här.
Tjej 1: Men asså jag har min mobil här annars, du kan kolla alla SMS och kontakter och allt!


En pappa ~30 sitter och äter med sin dotter ~5. Dottern tittar länge och beundrande på pappan. Efter en stund:
Dottern (utbrister): Pappa, jag tycker att du är så fin med kläderna på!
Pappan grymtar generat till svar.


Pojke ~4: Mamma! Kan vi inte köpa den där filmen?
Mamma ~40: Nej, det kan vi inte.
Pojken: Meeen, kan inte jag få betala den själv då?
Mamman: Nej, vi ska handla en massa på IKEA också.
Pojken: Men jag vill inte stjäla!



En man ~40 står vid paketinslagningen med sin son ~7. Pappan muttrar och suckar över paketet som han håller på att slå in.
Pappan: Men du, det här blir ju inte alls bra...
Sonen tittar oroligt på presenten och på pappan.
Sonen: Det är lugnt. Vi kan säga att det är jag som har gjort det.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0