Tisdag

Påbörjade min jobb vecka fint med en natt och imorn är jag ledig, sjukt lyxigt efter en veckas ledighet och resten av veckan fortsätter bra också. En kort tur på torsdag,natt på fredag-lördag och söndag kväll innan jag återigen är ledig en dag..Det gillar vi!

Förut hämtade jag ut mitt halens paket, oj oj så spännande men va fan??? I paketet ligger utan tvekan fulaste jeansen jag kan tänka mej, hög midja,raka nästan utsvängda ben och för liten storlek och istället för vad?Jo de ska jag säga det, min efterlängtade så snygga t-shirt!!!!!! Så glad man kan bli, ringde dit och var beredd på att skälla hej vilt men direkt jag sa att det saknas en sak i mitt paket -Jaha vad? En vit tshirt..-Okej vi skickar en ny..Bara sådär, behövde aldrig ens nämna jeansen så tradera nästa fär dom fulingarna..Kan dom gött bju på när jag måste vänta ÄNNU LÄNGRE på min t-shirt..

Väntade på denna, och detta var vad jag fick!!!


Haft besök här ute på landet idag, alltid lika kul när det kommer nån hit ut :) Fast jag fick paniiiiiik på att jag inte hade städat, jag vill att det ska  vara skinande rent när de kommer folk. Ingen disk, inge bös på golvet eller saker överallt. Men jag överlevde trots lite stök och nej jag tror inte ens nån bryr sig egentligen? Är ju inte sådär sjukt lortigt utan bara lite rörigt.Inte lätt, är så ovan med folk hemma så håller nog på att bli knäpp ;)

Tror det var detta jag hade för nu, ska ta och spana runt lite nu och så kanske de skulle sitta fint med en film eller så? Om jag inte somnar, vart lite halvkasst med nattsömn på jobbet pga av telefon som ringde kl 2!!! GAAH!



♥ med basen, blir bara bättre&bättre :)
Stolt!

Kommentera
Postat av: Blomman.

Raka nästan utsvängda ben? haha hur går de ihop då? Antingen är som raka eller utsvängda? haha

2009-07-22 @ 08:23:21
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Men haha de går ju inte. Raka ben då är dom som slickade efter benet, o utsvängda ja då är dom utsvängdra. haha

2009-07-22 @ 10:31:41
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0