Nu blir det bebisar

Ja nu var det nog dags för råttan att få sina små, hon är mega orolig och "vattnet" har gått eller vad man nu säger om katter. Jag får inte gå ut utan att hon skriker,jag får inte gå på toa utan henne eller nånting alls. Och så kurrar hon konstant hela tiden och andas snabbt. Och hon vägrar självklart att ligga i bädden jag har gjort åt henne. Soffan ska det va, gaaah! Har täckt den med lager av handdukar och ett stort överkast så får hon väl vara där så länge och så får jag flytta upp henne senare. Kommer inte kunna gå och lägga mej heller eftersom jag absolut inte vill ha henne i sovrummet. Kanske får övernatta på soffan,vem vet..Hoppas allt ska gå bra bara, mamma var positiv och sa att "Du kanske får hjälpa till" men oj nej jag är ingen kattungemorska jag inte..Hoppas hon fixar det själv annars får man väl ringa på mamma..  Håll tummarna för lilla råttan nu allihopa :)


Annars händer det inte mycket häromkring, jobbat hela helgen men imorn blir det ledigt och till Karlstad här det av. Äntligen ska jag få mej skorna, och säkert lite annat smått&gott..Ska fylla på kylskåpet här med, välbehövligt! Skulle vilja "gå ut" och äta också, får se om hjärtat mitt också vill det.. :)

Återkommer med uppdatering om kattbebisar..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0