Marilyn Monroe

Ganska nyss kommit hem, efter jag hade slutat jobba bar det av hem till Therese fika och jag fick en födelsedags present. Fina Marilyn Monroe tavlan fick jag av henne :) Blev så glad! Den kommer göra sej perfekt i vardagsrummet. Matchar Elvisen som vi redan har här med. Tänk jag fick bara en massa bra presenter denna gången jag fyllde år, kunde inte blivit bättre.

                                                                                 


Idag ska det bestämt bara mysas, ska laga kycklinggrejs sen och så ska det bli film. Älsklingen håller på och laddar ner Fast&Furious, jag har bestämt stora förväntningar på den för "original" skådespelarna från första filmen är med och första filmen var min absoluta favorit i flera år. Hoppas den håller måttet :)

Idag börjar min efterlängtade ledighet, stora frågan är vad den ska innebära? Jag hoppas fortfarande stark på fint väder och en massa sol så man kan vara ute! Jag tror iallafall att veckan kommer bli mysig, oavsett väder...

Ska se om jag hittar motivation att göra klart studieenheten idag, annars ska jag vara en slappis och skjuta upp det tills imorn morgon. Fick en hel del gjort imorse, som sagt effektiv på morgonen..Började spana på sista enheten med, alla lagar och sånt kommer där och jag tror den kommer att gå fort att göra. En hel del sitter ju inpräntat i huvudet så kommer kunna göra en hel massa utan boken. Och dessutom tycker jag att lagarna är intressanta, tro de eller ej :)

Kanske skulle ta och sätta fart med maten? Börjar bli väldans hungrig.. Och sen myyyyys! Är så mysigt och ligga uppe i sängen och kolla på film, ligga nära nära istället för att sitta i varsitt hörn i soffan. <3

Kommentera
Postat av: Blomman.

Jaa den va Skit bra !

Men tyckte inte om att de va i gammal dax stil. Men den blev bättre ju längre in man kom i filmen. Haha

Jaja, ja blir väl medlem då. För din skull ! haha

2009-07-13 @ 10:41:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Nee de e inte riktigt min grej de där. Gammalt o jävligt. Nytt ska de va : )



Aaa ja e medlem nu. Men du får la bli min vän där nu då : )

2009-07-13 @ 11:11:52
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0