Idag var det dags

Idag ska jag klippa mej, wiiee! Får se hurpass vågad fröken vågar vara bara. Oj så vitsigt de blev hehe..
Imorse var jag knäpp när jag vaknade, ja jag vaknade klädde på mej och gick upp och sen kollade jag på klockan 05,28 men nej?! Glöm det, tillbaka till sängen och gjorde ett nytt försök 07,45 mycket bättre då kunde jag gå upp :)

Klockan 12 idag blir det klipp, nästan lite nervöst ju! Efter klipp blir det till att invänta att älsklingen slutar, umgås lite med han för sen blir jag ju lonley hela helgen. Klockan 16 bär det av till jobbet och göra natten, slutar två imorn och då blir det hem och invänta älsklingens ståbas som skulle anlända vid tre-fyra tiden. Sen då ska det städas så det står härliga till och så finns det planer på att Jessica&Nova ska komma ut och grilla&umgås lite..Lördagen har jag fortfarande beslutsångest om, vem&vad? Söndagen blir det kalajs, känner mej sådär sugen just nu. En tanke som finns är om man någonsin slutar att bli besviken?Varför hoppas, och sen bli besviken?Men man gör det, varje jävla gång..Men men, det är som det är det antar att det bara är att gilla läget.. Nu ska jag ta och grejsa lite här, dricka en massa kaffe och göra mej redo för klippning och jobb..Men först lite nya bilder! :)







Mys med Jessica&Nova i furuskogsparken, Nova dregglade ner min arm ganska rejält :)


Min fina orkide som jag fick av Mamma tillsammans med en smultronampel..Min förra orkide överlevde ju tyvärr inte prövningarna den utsattes för så hoppas denna klarar sej bättre..


Kommentera
Postat av: Blomman.

Haha jaa de va lite roligt faktiskt! Haha. Illa vet du!



Hoppas håret blir bra!

O gööör fina bilder!

Kram

2009-07-02 @ 13:36:24
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0