Höst

Nån som säger emot? Jag har tappat allt hopp om sommar, det är svinkallt regnar och stormar!! Höst säger vi till de. Vaknade tidigt imorse av att det dånade och tjöt i lufngrejen i sovrummet, creepy! Började leta efter min älskling i sängen men nej, fortfarande ensam hemma så jag fick nöja mej med hans täcke.. När jag vaknade på riktigt sen var det inte riktigt så blåsigt men regnar och har sej också.. Och inte nog med det, min Kurre-katt världens bästa heffaklump är borta?! Släppte in han när jag kom hem igår, men han släppte ut sig själv efter en stund och nu är han ute i detta hemska. Hoppas han kommer hem innan jag ska åka in till stan..

Igår var jag ute på kalas hos pappsen som fyllde år, mormor åkte med mej dit och där ute var min faster och kusin också och dom träffar jag inte ofta. Det bjöds på grillat, ja vad annars hos pappa?Underbart, och så blev det tårta och massa tjöt. Tror papppa blev nöjd med de han fick också.. :)

Om ett par timmar här är ska jag åka in till stan, träffa Jessica en sväng innan det återigen är dags att jobba natten.


Nu kommer det lite bilder















Kommentera
Postat av: beckis

Vad fin den första bilden var!

2009-08-02 @ 20:27:43
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0