Helgen

Sista dagen idag, på min väldiga vecka som bara har försvunnit.Försvann precis som sommaren, sommaren som skulle vara här på  min lediga vecka!! Fredagen var ju fin, så då planerades att det skulle bli bad?! sol?! båt?! hos pappa igår men nehej nej det var ju bara att glömma! Dock bar det av ut dit ändå, badkläderna var optimistiskt medpackade men fick stanna i bilen. Istället blev det att sitta inne i partytälten, umgås,fika&äta. En tur i skogen blev det med och både kantareller&blåbär följde med hem.Gottans de! Ska nog göra mej en blåbärspaj idag tror jag :) 






En liten söt vildkatt fångades in, tyckte om att gömma sej hos hjärtat :) Kan inte ha vart ritkigt hundra den lilla katten, alla andra sprang men denna satt kvar så pappa kunde ta den och sen var den med hela tiden. försökte inte springa iväg och gömma sej eller fösökte komma ut eller nåt. Får se om dom lyckas göra huskatt av den nu okså :) Dom är nog intresserade av en vit Sally bebis om det bli någon sån också, mysigt om de blir så! Vet att katter lever lyxliv ute hos pappa&ingela :)

Nu ska jag ta ett sista ryck med inlämningen(ja jag vet, en hel vecka sen nu illa illa) Idag ska den in! Sen händer det nog inte mycket idag heller, greja omkring lite här och bara vara i höstrusket..



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0