Heldag i Karlstad

Ja dettta blev allt en heldag, med massa trevlig shopping. Gjorde ett par fynd, eller fynd och fynd är fel ord men hittade mej en del roligt. Dom blommiga skorna inhandlades enligt planer och sen bar det av till Cubus, det följde med en del saker därifrån. En oversize tshirt till mej(dock inte så oversize som önskat mitt fel som inte prova innan) underkläder till mej, två presenter till pappa och en tshirt och ett linne till hjärtat. Sen spanades det mest runt ett tag, inne på Hm blev det lite handlat senare, en hatt till hjärtat och sån där krimskrams halsband och örhängen till mej. Jag är nöjd :) Nästa stopp blev bergvik, äta mat på bergvik och tycka att dom har världens bästa aromsmör jag betalar med glädje för deras pommes,lövbiff och aromsmör bara för att det är så sjukt gott. Och då är inte ens pommes fritsen så där jättegoda, men som sagt.....Efter maten blev det mer spana runt, och hjärtat handlade sej ytterligare en tshirt, så fin!! Sen fick det vara nog, ingen mer shopping utan bara mathandlade. Noll energi och lust till det så det blev lite halvdant känner jag, men finns mat i Säffle också..


Hemma nu, jag är sliten! Vart en lång natt och jag sov bara en 6 timmar eller nåt. Ja jag är en tant som måste sova 8 minst varje natt!!! Tur att jag har sovmorgon imorn, kommer nog sova ända till klockan nio. Tant varning igen, men jag älskar att vara morgonpigg..  

 Nu är det exakt sex minuter kvar till Lipstick jungle börjar så nu ska jag tacka för mej. Hej hej

Kommentera
Postat av: Jessica

8 timmar?! ha ha, de e inte så lätt när man har en liten bebis de! :P



näe det kan jag förstå, borde la räcka med 4 st kanske.

här är det bara bra, fredag ska nog passa bra tror jag. vi ska la till Lysekil nån dag under veckan, men har inte bestämt vilken. vi kan ju höras på torsdags kväll så får vi se :)

kram kram

2009-07-28 @ 08:20:51
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

det blir bra det! ja kanske glömmer bort det också! ha ha

har blivit velig på äldre dagar :))

2009-07-28 @ 11:41:31
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0