Fredag kväll

Funderade på om man skulle ta och skriva ett par rader i brist på annat, sitter på jobbet just nu. Jobbar natten, eller natten och natten blir ju faktiskt kvällen natten dagen. Så de så! Hoppas på bättre sömn än sist jag jobbade. Inte hänt så mycket dom senaste dagarna, jobbat och vart hemma. Ungefär desamma dom närmaste dagarna med, förutom måndag som inet bara är ledigt utan LÖN också. Karlstad blir de då, mat ska handlas och födelsedags present till pappa och "mina skor". Blir nog bra de :)

Inga Sally bebisar har det blivit än heller, hoppas på inatt! Skulle vara skönt om hon passade på när inte jag var hemma, skulle vara ett nervvrak jag haha. Tror älsklingen min är bra mycket lugnare. Hoppas hon inte får jättemånga nu bara, en eller två är iallafall eventuellt tingade. Så blir nog hursomhelst inga problem att bli av med..Men kommer vara svårt att slita sig ifrån dom just när dom är som sötast, men  bara att tänka att dom blir likadana monster som Sally var så ska det nog inte vara så svårt ;) Tur att hon blev snällare, och just nu är hon dunder lugn också. Sover,äter och sover ungefär..

Nehej nej, lider ganska stor brist på stora händelser att dela med mej av och fantasin tryter så det var nog de jag hade..






Kommentera
Postat av: Jessica

Ja de är svindyra tyvärr.. men det är kul att ha.

ja, vi kan försöka nästa vecka, blivit en del grejande här hemma också, man får passa på nu när herrn har semester =)

2009-07-24 @ 21:52:38
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: anje

halloj igen! :)

jag ær eventuellt intresserad av en katt, om du får några till øvers! :)

2009-07-25 @ 13:32:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0