En lugn dag

Idag har det inte hänt mycket, mest tagit det lugnt all day. Jag&älsklingen tog en sväng in till stan förut, hoppade in en snabbis och sa hej på matställe sen till jyckebo och kollade på söta kanin ungar och handlade lite till våra råttor..Sen blev det mat handling och hem. Grilla, och ja inte så mycket mera..Dator,bok och tv=semester?! Tvättat också ju, duktig satt!

Min lediga vecka var nära att förstöras förut, ringdes om jobb på onsdag men efter en funderare blev det nej och jag fick världens dåligaste samvete men jag vill och behöver vara ledig!!Dessutom var de ingen direkt kris utan bara nån som precis som mej ville vara ledig.. Hoppas det inte blir nåt mer sånt,det klarar inte mitt stackars samvete av. Men klart skulle de vara "kris" så får jag ju jobba..

Kollade på Fast&Furious igår, helt klart sevärd. Höll inte riktigt måttet men jag är nöjd ändå, helt klart en 10 poängare för skådespelarna. Michelle Rodriguez är grym! Synd bara att hon inte var med mer..


Kommentera
Postat av: sandra

william hälsar tack:)

2009-07-13 @ 18:06:01
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Jaa, fy fan för spindlar ! Jag hatar dom !



Aha, ok. Ja ska gå in o kika lite där då : )

2009-07-13 @ 19:46:30
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0