En hel dag :)

Började dagen med utstädning av källaren här, skräp i massor!! Jag var en fegis dock och höll mej utanför källaren medans hjärtat&Anita röjde. Skräp fanns det gott om där nere oj oj, men också nåt användbart nämligen massa konserveringsburkar i glas med glas lock alá 80-tal. Dom ska det göras något med, sparade ett gäng med såna och ska använda dom i köket är det tänkt. Får se på resultatet senare. :)

Efter urstädningen bar det av in till stan, plockade upp Therese och vi åkte till Åmål och det nya cafet där. The 50`s eller vad de hette. Riktigt snyggt och fränt ställe och maten såg sjukt god ut men fikan vi tog var dock sådär, gott egentligen men var torrt!! Fika bröd ska inte stå öppet som de gjorde där. Men som sagt fränt ställe! Jag ska ta med mej min älskling och åka dit och äta nångång :)  Efter Åmål blev det en massa åkande på Säffle innan hemfärd för min del, just det paket hämtades också..IIiii julaftonsvecka, älska shopping säger jag bara!!!! :)

En stund efter att jag hade kommit hem kom min älskling hem, med PIZZA! Och nej jag hade inte alls varit jätte-pizza sugen innan. Han kan allt han min älskling, tankeläsare :)

Nu ska det bli bilder :)






Här kommer Hm shopping


Och så måste jag bara visa världens finaste tygskor, jag föll pladask och dom ska inhandlas på måndag tror jag bestämt. Och nej jag är inte alls shopping galen, inte ett dugg..

Textile shoeDS_250060_B.tifSöta? :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0