Changeling

Började kolla på Changeling igår kväll och såg klart den idag när kom hem från jobbet, den var så bra!Bästa på länge, sorglig och gripande och med en av världens bästa skådespelare. Den är verkligen sevärd.



2 dagar kvar nu till min efterlängtade vecka, tänk om bara solen kunde behaga dyka upp också? Undrar ganska mycket över vem som snodde sommaren och gav oss höst. Fy på den, jag vill ha sommaren tillbaka för det är inte okej att gå i fodrad jacka i juli och ja jag har gått i min fodrade jacka dom senaste två dagarna har ju vart svinkallt för att vara juli..

Ikväll blir det mys fredag med hjärtat, nachos&film ska de bli..

Nehej nej de var nog det de, allt jag hade att komma med..

Kommentera
Postat av: Blomman.

Meeen va e de för film?

Tycker du att den e sorlig måste den verkligen va de också ! Haha

2009-07-10 @ 17:17:13
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Ok. jaa jag älskar verklighets baserade filmer ! Den måste jag se !

2009-07-10 @ 21:09:16
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0