Blää

Trött på att det är kallt, trött på att det är grått och trött på att de ska regna hela tiden. Tar det aldrig slut? Hoppas på veckan, blir det regn då med tänker jag grina!
Lördag idag då, jobba ska det bli. Börjar fyra och gör natten. Innan det ska de bli en tur till soptippen, fy i detta vädret men har hela hallen full i skräp så antar att vi är så illa tvungna. Inlämning denna helgen med, ska ta med mej datorn till jobbet och sitta där och skriva när jag blir ensam ikväll och till morgonen innan nån kommer. Jag är så duktig jag, tar allt i sista sekunden.Men om 4 veckor är jag klar med de, funderar på om jag ska läsa mer sen. Sugen på och läsa Neuropsykriatiska störningar, vet inte om det är försent och söka de nu eller hur de är men ska höra mej för iallafall.

Det var nog det de, nu är det bestämt dags för kaffe. :)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0