Är det bara jag?

Min blogg ser helt skadat ut när jag kollar på den?Inläggen har hamnat i varandra och reklamen mitt på de. Kommenatrsfältet ligger mitt i första inlägget och det är tjock rosa text..Bara jag som ser de eller alla?


Sitter här och spanar lite, snart dags att göra sej redo för jobbet. Enda bra med detta vädret är att det är jobb väder, men imorn då bönar jag och ber för att få lite sol. Hela veckan för den delen, min lediga..
Var duktiga förut och packade bilen full och drog iväg till Östby, skönt att bli va med skräp. Sen tog vi vägen genom Säffle, hamnade väldigt otippat på erikshjälpen (har bara vart där en gång förut tror jag) gjorde faktiskt ett par fynd i form av krukor&en tvålpump i porslin som såg ut som en ko. Två stora blå krukor med prästkragar,en vanlig blå som är lika som dom jag har och en vit en. Ny skick på allihopa :) En makeover på köket för givetvis så ska kon också stå i köket. Sen fick det bli en tur till torget, kolla på mamma som jobba i regnet, mormor dök upp och bjudde på en förpackning jordgubbar :) Sen fick de bli hem, fixa mat och ta en dusch. Och nu var de nog bestämt dags att sätta fart..

Ha en bra lördag :)





Kommentera
Postat av: Blomman.

Neej de ser att lite konstigt ut du !

Inte detta inlägg men dom under !

2009-07-11 @ 14:32:45
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Jessica

näe jag har inte vart på loppis än.

Bilden är bara förslag på vad man kan hitta för fina grejer =)

De är inte mitt kök ser du väl! :P

kram

2009-07-11 @ 14:40:15
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0