Vårkänslor?!

Kan man få annat när solen lyser och det är 9+ grader?Loveli, men blir nog tyvärr kortvarigt ä ju faktiskt lite väl tidigt med vår även om det hade varit skönt!

Nyss hemkommen då, ska snart bege mej iväg igen..Ska åka så jag är tillbaka i Säffle igen när älsklingen slutar jobba o så bär de av till Åmål o gratta mormor, ska bli trevligt =) Men hon får tråkiga presenter av mej, noll fantasi så här efter jul o allt..Blir iaf ljuslyktor+doftljus, och en blommgrejs som jag har pysslat ihop själv med murgröna,sisel&en fjäril..Så sött så att.Efter detta blir de Lets dance, hoppas de är en bra säsong =)

Var in på Interstil o skulle köpa hylla innan jag åkte hem, men tyvärr var dom slut =(
Men självklart, likt mej!Fick jag ju så klart med annat hem..Badrums grejs i vitt&blått(Rea 10:- st) O en matta till vardagsrummet, som ju såg grön ut i affären&genom plasten men var grå-aktig när jag kom hem men hursomhelst fin ändå o mkt bättre än den vita trasmattan =)

Nej nu ska jag packa in paket och gå o kolla till katterna som är ute alla fyra o busar i de fina vädret =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0