Våran dag <3

Nyss kommit hem från jobbet, skönt!Har ringt runt en massa idag i ett försök att fixa ihop allt, gick sådär..Ska ta två veckor innan jag får mitt arbetsgivar intyg o papprena jag fick igår skulle skickas in så fort som möjligt.Så fort som möjligt och två veckor rimmar inte riktigt men har inget annat val än att ge mej till tåls o vänta.Jag hatar att vänta! Ska ringa ett samtal till här om ett tag sen får de iaf vara bra med de!

Våran dag idag <3, har köpt semlor så de får de bli till att fika på sen..Ska bli gott, gillar egentligen inte semlor så jättemkt men idag blev jag sugen..
Annar händer de nog inte mkt här idag, soffläge som vanligt antagligen..Ska kolla in Tv-tablån för kvällen o se vad den bjuder på =)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0