Trött&Rastlös

Det har varit en lång dag o snart e de dags för sängen! Jag är trött men på samma gång rastlös..Jobbigt, men men ska packa vad jag behöver ha med mej för o sova natten imorn o så ska jag kolla in vem som åker ut på Lets Dance sen får de vara sängen..Inte orkat sätta mej o kolla på Lets dance förövrigt, kollade första halvtimmen på jobbet men sen blev de inge mer med de..

Gud klantade mej förut, kom på när jag hade börjat åka mot stan att jag hade glömt mobilen hemma så fick vända o hämta den.På väg in stuper jag på en isfläck, aj aj aj!Slog knäet på en sten så mina loveli älskade avgudade Gina jeans gick sönder :`( Knäet gick också lite sönder så fick plåstra om mej själv, armen värker också för den delen..Klantarsle!!Va fan skulle jag glömma mobilen för?Och varför skulle jag stupa på isen?Och varför i hela helvetet skulle jag lyckas slå mej på enda stenen på hela stället?Och största varför, varför hade jag mina älsklings jeans på mej? Jag ska handla blå sytråd o försöka mej på en räddningaktion a´la jeans de är då ett som är säkert!!

Spanade förresten in Tradera en sväng förut, "min" väggdekor fanns igen.Jag är självklart med o budar denna gången också och hoppas på bättre lycka!




Kommentera
Postat av: Jessica

men skulle mitt kök vara så modernt då? ha ha

2009-01-25 @ 13:55:48
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack tack :)

2009-01-25 @ 13:56:06
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

näe, mitt kök går i det snygga 70-tals looken. väldans vackert. är tyvärr inte ledig nåt till veckan, jobb 7 dagar i streck.. suck.

2009-01-25 @ 14:37:15
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0