Slappis dag

Ja idag har vart en riktig slappis dag, fast ändå hunnit med en massa..Städat, tvättat, kört bort kartonger(äntligen).Kollat på en film, uppföljaren till Bring it on..Bättre än första, men ja lite löjlig kanske..Läst en massa Gossip girl så nu har jag läst alla som jag kan läsa..Måste köpa en som inte fanns när älsklingen köpte dom åt mej..Blir bra med en paus, har jag ngt att se fram emot =) Vill läsa It girl nu också, böcker om Jenny Humphrey o hennes liv på internat skola..Får bli nästa grej de..
Snart är helgen över också, imorn är de jobb igen som gäller.Men jag jobbar iaf kvällen så jag får sovmorgon, ringa facket imorn också om jag kommer ihåg de o kolla upp ett par saker..Älsklingen o Far hans ska tapetsera imorn också, wiee äntligen!! Hoppas bara tapeterna räcker, gör dom inte de vet jag inte vad vi ska ta oss till?? Håller tummarna!
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0