Min dag

Ja detta har ju gått både bra och dåligt, eller ja kunde ha vart bättre och absolut mkt sämre!
Tandläkaren, slutade på över tusen kronor efter att nya tandvårdsbidraget var avdraget.Jävla dåliga lagningar jag har haft förut som måste göras om!Men annars var tänderna jättebra, och jag ska bara gå till tandhygienist dom närmaste två åren och till tandläkaren om tre år förutom en gammal lagning till som ska fixas i mars..

Besiktingen då, gick betydligt mycket bättre än förväntat men visst det är en del att göra.Var nog iallafall en himla tur att jag skicka dit mamma ist haha..Fick bra att veta på ett par saker som verkligen skulle ha vart 2-or, och inget för ex däcken som är jätteslitna!Men slutade hursomhelst med 3st 2-or..Blir lite o fixa men ska nog lösa sej..

Fått förlängt på jobbet tillochmed 13 feb nu, lättnad!Även om de inte är länge, även fått ett brev idag om att jag ska börja som timvik på Aspen..Vet dock inte om jag vill än, känner mej osäker inför de stället/arbetet..
Men de flyter på, jag som trodde att jag inte skulle få jobba blir överröst med jobb ist! Det är positivt och jag lär inte behöva a-kassan..

Var förresten inne på Jysk förut, fick med mej två nya husdjur hem..En snygg elefant&en elefant-kudde, nöjd så att!
Och hämtade Jotex-paket, hyllan gjorde sej himla bra måste jag säga o resten verka bra med, Återigen nöjd.

Ska vara kattvakt också, Morris ska komma hit på semster medans Pappa&Ingela åker till värmen.Och nej jag är inte alls avundsjuk, inte de minsta! Eller? Undrar vad mina odjur tycker om Morris, han är ju liksom chefen i Bäcken..Återstår att se de..

Ett par bilder:

  

Söta syster *2
Elefant *2


Hämtade förresten korten förut, FEL KORT! Jag var 110% säker på att de var korten från Eva eastwood men tydligen inte, var från julmyset förra året och detta och en massa andra vardagsbilder..Junior var med på flera, lilla Junior!Undrar vad som hände med våran lilla bebis?

Kommentera
Postat av: malin

aha ok. Ska du också ha blommor? Vadå för några? Vart? Stor, liten? :) ja ska tatuera mig på måndag ja. Hehe

2009-01-29 @ 18:30:40
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: malin

aha ok. När är de dax då? Enemark som ska göra de lr?

2009-01-29 @ 19:10:59
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Jessica

nej men vilken fin kudde du har köpt! ha ha :)

känner igen Aspen, men är inte riktigt säker på vart och vad det är?! :)

grattis iaf till jobben! skönt att slippa a-kassan.

2009-01-30 @ 11:12:37
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0