Idag är de lördag

Igår kväll hade vi en trevlig kväll i Treabackarna, mys med Tacos&Lets Dance. Jag tänker hålla på Laila hädanefter, hon är bäst! Vi var väl kvar i Säffle tills klockan var nästa tolv, sen blev de hem.Jag somna med en gång =)
Nu sitter jag här, idag ska de jobbas..På polstjärnan, länsdans ska de bli..Hur kul är inte de?
Trodde att jag skulle ha jobbat dagen i hemtjänsten imorn och bävade mej verkligen för att behöva gå upp o börja jobba sju för ikväll lär jag inte sluta tidigt, men igår när dom ringde från planerarna o fråga om jag kunde börja sex istället för sju så visade de sej att jag skulle jobba kvällen..Vilken tur att dom ringde!Men faktiskt säger ngn 7-10 så anser jag att det är morgonen? Men en himla tur att jag fick veta att de var kvällen..

Igår fick jag en bunt nya böcker, den Gossip girl jag saknade blandannat =) Ska nog faktiskt ta o sätta mej o läsa nu =)


Här är ett par nya bilder:

  

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0