God morgon

Jag är uppe tidigt, kanske inte hade behövt o gå upp så här tidigt?Men jag vaknade o tyckte inte jag skulle sova mer på min lediga dag..

Ska grejsa lite här, ducsha&käka sen får de nog bära av in till stan..
Jag ska köpa ett träd, hämta kort, köpa kattsand och ja?Inte så mkt mer kanske..Korten ska bli svinkul o hämta!Är från från förr förra året (07) när vi var på Eva Eastwood :) Och ja, lite seg med o lämna in filmrullen har jag vart..Har dessutom bara lämnat in en av två rullar.Men en är mer än ingen så de så!

När älsklingen slutar sen ska vi åka till Karlstad, biltema,ikea&Ica maxi blir de så..

Imorn åker jag till Karlstad o träffar Carro, det är verkligen på tiden!Vi har inte setts sen just Eva Eastwood...Hur blev de så här?Vi bor 5 mil från varandra o har inte setts på ett år o två månader?


Jag hittade mina stämpelkort igår, lättnad! Jag vände upp o ner på allt i jakten på dom, letade tillochmed i skafferiet och sedan under o över allt osv osv flyttade tilloch med på vissa möbler..Men vart jag sen hittade dom? De ska vi inte prata om, för det var på det stället jag borde ha kollat noga först istället för allt annat..

Nu ska jag gå ner och sätta på en kopp kaffe =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0