Det är söndag


Jag är en slappis, har suttit här o glott sen jag vakna..Jag har fastnat på tradera, gud vad mkt fint de finns!! Jag vill ha väggdekoration, hittat en svin snygg svart blomma där som jag bara måset ha!!!Får se om den inte blir för dyr bara =)



Annars händer här inte mkt, jag ska jobba ikväll men börjar inte förrens 6..Liite småsegt men de har vart helt underbart med sovmorgon! Vaknade halv elva, olikt mej men har börjat o sova längre&längre nu..Fast kan kanske bero på att jag jobbade till halv ett?

Gud vad jag längtar efter löning nu, har sjukt dåliggt med pengar!Längesen sist som dom tog slut så här snabbt, får de bli ändring på nästa månad =)

Nu ska jag bege mej iväg till Tradera igen o leta efter mer saker jag bara måste ha ;)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0