Det är måndag

hela dagen, jag vill ha tisdag istället! Äntligen lön imorn, o de finns miljoner saker jag vill göra(köpa) för min pengar!

♥ Träd(Jättestor grönväxt) på ica(ja de finns där o jag måste ha!Bara 300:-)
♥ Elefant kuddar från jysk
♥ Nya tröjor
♥ Tatuera mej
♥ IKEA
♥ Hämta Paket (Netonnet&Catalog)

Sen är de alla dom där tråkiga grejerna som de ska spenderas pengar på, räkningar, mat, bilhelvetet, bensin, kattsand osv osv!
Men jag fick bra med kronor över så jag ska nog överleva detta =)

Hade hoppats på att få hämta mitt jotex paket idag, men tydligen inte!Är väl vikinghallen som är segt som vanlig, en annan gång när jag skulle få paket fick jag en påminnelse på söndag efter dom hade stängt om att jag hade paket att hämta?Sega så de finns inte..

Jag har vart klant-fan o tappat bort hela kuvertet med mina stäpelkort o andra papper från A-kassa, smidig så de finns inte..Herregud, ska vända upp och ner på hela huset nu o se om de behagar dyka upp!Trött jag blir! Fick iaf mitt arbetsgivarintyg idag, gick fortare än förväntat nu ska jag bara kopiera dom också.

Kanske får fortsätta på Nytorget ett tag till, jag hoppas o håller tummarna kan jag säga! Hoppas hoppas hoppas..

Nu ska jag inta soffläge, massa bra på tv idag.Las Vegas,Unga mödrar,Lipstick Jungle m m..
Ska äta go mat med älsklingen min sen också, kebab&ris med massa sallad o hemmagjord yogurt-kebabsås!

Kommentera
Postat av: Jessica

ja då går det nog bättre, lite mindre jobb nästa veckan. ledig måndag och tisdag, samt onsdag em. du då? vet du nåt hur det kommer att se ut för dig? kram

2009-01-27 @ 07:05:09
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad är det för tatuering som du ska göra förrästen?! har du lyckats bestämma dig nu? :))

2009-01-27 @ 07:05:45
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: malin

ska du tatuera dig? Haha vadå för nått?

2009-01-29 @ 17:14:43
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0