De är gött

Att vara hemma igen, vart en riktigt stressig dag på jobbet gått en personal kort..Men allt gick ihop, och trots att jag inte hade räknat med de så slutade jag i tid =)
Nu ska jag invänta mamma, fika&klippning..Göttans!
Ledig imorn med, har faktiskt tro de eller ej sagt nej till o jobba imorn kväll..63 timmar på en vecka får räcka(även för mej hehe)
Annars händer de inte mkt för stunden, borde ta ett rejält tag o grejsa lite här men orka!! De är jobbigt, jag ska nog nöja mej med att plocka in&ut i diskmaskin o tvätta en maskin med tvätt..
Kan ju alltid se om jag får ngt gjort på min lediga dag imorn?

Nej nu ska jag kika runt lite och sen är de la dags o slänga på kaffet =)


Förresten, jag vill ha...





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0