Buddy i got you

Igår då, eller ska man säga förrgår?Fredag hursomhelst, blev inte som planerat.Eller ja lite följde planerna men inte allt..Blev bara sådär hux flux utgång inplanerat..Impuls grej o de gillar jag..Började dricka vid en halv elva, satt hos Therese ett tag bara jag&hon sen kom älsklingen&co o hämta oss.Åkte runt en massa på stan sen bar de av till Grums en tur o tillbaka igen, bytte chaufför en sväng också hela kvällen var väl slut vid 4 på morgonen..Trevligt&roligt var de, evigheter sen jag var ute sist.
Idag mådde jag som jag förtjänade, jag upplevde min alldeles första riktiga bakfylla och fy fan vad dåligt jag mådde när jag vaknade.Men de var ganska snabbt övergående när jag väl kom upp o fick i mej mat&mjölk&kaffe..
Sen blev de slapp o jag hamnade framför tvn Beauty and the geek satt jag o kolla på i ett par timmar innan de bar av in till Säffle o hämta min bil.
Therese blev med mej hem då, vi har suttit o kollat på 90210 o ätit godis&nötter och tjatat en massa.. Trevligt trevligt!
Körde hem henne här för ett tag sen, o snart är de dags för mej och sussa kudden men jag vill att min älskling ska komma hem vill inte sova själv <3




Lets Dance igår då, tyckte de verkade riktigt bra, jag tänker hålla på Magdalena =) Längtar tills nästa gång, då ska dom dansa Quick step!
 

Kommentera
Postat av: malin

din fyllehund ;p missa lets dans ja. Men bara du inte håller på blondinbella så är de bra! Haha. Hon ska ut först! Kram

2009-01-11 @ 05:41:12
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0