28/1

Idag är jag uppe tidigt tidigt, självvaknade när klockan va kvart över sju =)

Idag blir de fullt upp, ska åka till karlstad o träffa Carro till elva..Fast jag ska nog ge mej iväg tidigare så jag kan hoppa in på Ikea o köpa lite småsaker som behövs,en kruka till mitt nya träd och kolla efter lampor..
Sen vid fyra ska älsklingen kolla på min bil för att se om han kan fixa ihop ngt bra inför besiktingen.Och efter detta bär det av hemöver, Therese kommer på fika =)

Karlstad med Fridde igår, en jävla massa mat blev de iaf dyrt dyrt! Men nu jävlar har vi mat så de räcker ett tag!
In på Carlings en sväng med, fick mej en tröja.Bara en vanlig,grå,tråkig, lite stor huv tröja med dragkedja men så gooo!!Rea dessutom =) Köpte en ny keps till min älskling också, grön o fin!
Inhandlade en svart hjärta-matta till hallen på Ica också, passade jättebra!En billig en var de, annat går ju inte när man ska trampa på den!


Ska nog ta och bädda o greja lite nu...
Ha en bra dag!De ska jag ha! =)

                                                      

Kommentera
Postat av: Jessica

jo jag har tänkt tanken, men problemet är att jag inte har nåt att sälja direkt :(

2009-01-28 @ 13:27:08
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0