Vilken lättnad

Jag behöver inte läsa alternativ medicin längre, vilken underbar lättnad!Jag ska istället läsa en 100p kurs i Rehabelitering och habilitering och när jag har läst klart den ska den få ersätta alt medicinen..Jag är så oerhört glad att det gick att göra så, hade nog never ever fått ihop den med alla knepiga uppgifter man hade där..Såsom tex göra solhälsning i en vecka och sen utvärdera det 2-4 sidor dataskrivet.Eller massera en person och sen utvärdera de på lika många sidor? Nej alldeles för flummigt för mej och nu ser jag verkligen framemot att läsa rehabelitering-habilitering istället =) Jag vill ha något som är konkret, något som man kan referera till en bok och som man överhuvudtaget kan använda en bok till! Jag har redan klickat hem boken och jag får den förhoppningsvis i slutet av veckan...

Mera lättnad idag var bilen min, istället för att byta hjullager verkade det bara vara och skruva till en grej och jag hoppas hoppas det är bra så..Bilen gick iaf tyst och fint hem och ingen är nöjdare än jag för tillfället!

Vilken bra dag de har vart idag, jag känner mej så lättsam just nu..Eller va fan lättsam säger man inte va? Något känner jag mej iallafall och det är bra!
Nu hoppas jag bara på att det ska bli klart så jag har jobb en månad till också(På schema alltså, jobb har jag nog ändå).
Nehej nu ska jag hoppa neröver, plocka och dola lite..Kanske börja packa ihop åt Morris också? Han åker hem imorn han, gud vad tiden går fort han har redan vare här i två veckor.Ska bli skönt med vanliga antalet katter igen, tror dom har arbetat sitt hårdaste på att driva mej till vansinne dom senaste dagarna..Dom små liven, inte lätt inte...



Kommentera
Postat av: sandra

va bra att du fick byta till nått som intresserar dej mer:)

2009-02-23 @ 20:30:56
URL: http://nogg.se/sassa55
Postat av: Jessica

=) hihi

2009-02-24 @ 11:21:39
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0