Trött trött trött




Jag är hemma från jobbet, men bara för en sväng sen bär de av till Långserud..Känner mej allmänt trött idag, trött i ryggen och trött i huvudet. Trött på mej själv kanske?
 
Vill ha helgen nu, eller den delen av helgen som jag är ledig iallafall..Vill hitta på något när jag är ledig, men vill egentligen inte hitta på något alls utom att vara hemma med Fridde..Det senaste har vi i princip gått om varandra totalt känns det som, jag jobbar han ledig ,han ute jag hemma för jag SKA jobba.Han garaget jag hemma osv osv..Jag har sagt nej till att jobba mer i helgen, vill inte mer just nu!! På måndag tar vi nya tag igen, då är jag tillbaka! Som alltid..
Borde ta och göra nån mat nu men de känner jag inte heller för, antar att jag blir sittandes här tills de är dags igen.
Hade önskat att boken jag köpte skulle ha kommit idag då kunde jag ha satt mej med pluggandet..Men nej såklart inte!!! Hade planer på att jag skulle ha pluggat under fredagen&lördagen på jobbet men de skiter sej ju också nu när den inte kommer..Börjar känna mej stressad över skolan, vet att jag har gott om tid på mej.4 veckor för varje studieenhet men nu helt plötsligt är det bara 3 veckor kvar på den första och ja tiden går fort..

Detta var dystert kände jag, men det är ingen fara..Är bara lite trött idag som sagt!

Nu ska jag ringa lillasyster snok och höra vad hon har på hjärtat som vill att jag ska ringa, sen ska jag strutta runt här i mina finaste stövlar.Jag ger mej inte, dom ska gås ut så de så!

Kommentera
Postat av: sandra

ja gillar verkligen bilden å texten som är på! :)

2009-02-06 @ 00:15:43
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0