Tisdag idag

Det är tisdag, jag är ledig.. Men fortfarande pissont i ryggen, hjälp tack!?
Har haft fullt upp än så länge idag, men resten blir lugnt..Har vart med två av mina bebisar till farbror vetrinären, kanske inte var så stor ide då dom har ett virus som ska läka ut av sej självt men nu vet jag de iallafall och fick med recept på antibiotika om de skulle va så dom blir sämre..
Sen fick de bli till att handlas lite när jag ändå var i stora staden, sen hemöver..
Nu sitter jag här och stirrar, skulle kanske vara en ide och se till att göra något när jag ändå har en dag ledig.Kan ju tänka tanken iallafall?

Håret igår blev bra förresten, kunde nog inte ha lyckats bättre med tanke på att jag gjorde de själv =)

Är gött så irriterad på den jag köpt alt medicin boken av på tradera, betalade i tisdags förra veckan och har inte fått den än..Skickade ett mejl igår och då skrev hon att hon hade skickat den igår.Idag fick jag ett mejl där hon skrev att hon hade fått boken tillbaka idag och undrade om min adress var rätt.Jag får inte detta att gå ihop, om hon skickade den igår, borde den ha gjort ett försök att bege sej till mej och om inte det hade lyckats så tillbaka till henne.Vilket inte borde gå på EN dag, eller?! Ju mer det krånglar desto mindre tid får jag kvar till första studieenheten. :(






Kommentera
Postat av: Jessica

jo, så mycket kostar det att ha hus. tyvärr..

2009-02-11 @ 15:35:05
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo det är det ifs, men hur har de kunnat tro att en normal människa ska kunna betala det?!! näe, just nu känns det jävligt surt faktiskt. inte så kul längre

2009-02-11 @ 18:46:15
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0