Söndag




Älskade söndag, bästa dan på hela veckan =) Har vart jätte skönt att vara ledig hela helgen, dom nästkommande iallafall två veckorna är det jobb på helgerna så man får passa på och vara ledig ibland..
 Igår var bara en slapp dag, gjorde mat, myste och kollade på filmer..
Medans jag var i stan igår morse hade älsklingen vart och köpt rosor&alladin hjärtan till mej <3 De blev jag glad för..

Idag händer de inte mycket skulle jag tro, invänta kvällen med Gossip girl&One tree hill.. =)
 Imorn är det jobb, och på tisdag är jag ledig och ska nog vara barnvakt till William..Lite nervöst men kommer nog att gå så bra så =)

Jag längtar så till våren&sommaren nu, satt och spanade på massa fina klänningar och linnen igår.Åhh vad jag vill ha!!
Tur att de inte är lång tid kvar nu..



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0