Onsdag

Ska snart hoppa i duschen för att sen bege mej till Åmål, gratulera mamma som fyller 44 idag =) Har slängt ihop en äppelpaj som jag ska ta med mej..Hoppas den smakar gott nu bara!!

Sen när jag kommer hem ska jag (måste jag!!)verkligen sätta mej med alternativ medicinen, men är så omotiverad just nu.Men det släpper säkert bara jag sätter igång med de och kommer ihåg hur kul det faktiskt kan vara att läsa!Jag vill ju läsa en massa mer sen, mer psykiatri skaffa mej en så kallad spetskompetens..Och sen vill jag läsa till behandlingsassitent, det har jag velat länge.Hoppas att jag verkligen ska göra det också, men det är ett stort steg att ta..Gå från att jobba och tjäna ganska hyffsat till att försöka att få de och gå runt på studiebidrag&studielån..Och lån, ja vill jag verkligen ha det? Fast finns ju inte så många andra valmöjligheter tyvärr.. Detta tål verkligen att funderas på, och det har funderats på..Jag vet vad jag vill, men jag gör inget åt det..

Vad ska du bli när du blir stor?
Jag blir nog aldrig tillräckligt "stor"





Kommentera
Postat av: malin

ja jag Veeet! Men jag vet ju inte va jag har gjort! haha. Den sidgrejen är under alla mina inlägg. Helt konstigt. Försöker få ordning på de men ja de går inte! Har testat alla disegner men de blir bara fel!!!

2009-02-18 @ 14:03:30
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: malin

du har en utmaning hos mig : P

2009-02-18 @ 15:55:40
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0