Nu är det fredag

Var ett tag sen jag skrev nu, har mest bara jobbat&slappat framför tvn dom senaste dagarna..Nu ska jag iallafall var ledig i hela 3 dagar, skulle ha jobbat idag men bytte med Linda så jag jobba hel dag igår istället..Idag ska de bära av till Kil, kolla på möbler i en gammal släktings hus.Får ta de vi vill ha om vi hittar nåt, det ska tydligen finnas en svart skinnsoffa där och de vill jag ha =) Och kanske nåt annat med? Återstår att se de.
Min lilla Sally är jätteförkyld, tycker så synd om henne!Men vad jobbigt de är när hon ligger i sängen och snörvlar,snosar&nyser.Jättesvårt att sova då, men vill ju absolut inte skicka iväg henne till nåt annat rum bara för de.
Älsklingen är också sjuk nu, stackare vart sjuk hela veckan.Alla är sjuka nu tror jag, flera på jobbet och allt men inte jag som tur e!

Imorn är det alla <3-dag, undrar vad som ska hittas på?



Kommentera
Postat av: Jessica

vad ska du ge fridde imorgon? =)

2009-02-13 @ 12:13:41
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0