Jag är ingen kock

Nej verkligen inte, jag som så sent som för ett par timmar berättade för Sandra hur lätt de är att koka potatis har precis kokat potatismos..Gjorde Ica gräddsås till, antingen är det mej eller Ica de är fel på för det var oätbart! Köttet också då, nja inte så att jag får värsta poängen för de men det var iallafall ätbart..Nu ska jag koka bernisås istället, vill absolut inte äta äckelgräddsåsen imorn med..
Tänk om jag kunde lära mej att göra egen sås och sånt?
Tur att min älskling har en hemlig talang som kock, och himla tur att jag bara gör mat varannan dag och oftast gör sånt som går att äta ;)

Om tio minuter är det Beck, sen sängen..
Jobbar långvecka denna veckan, inte ledig en endaste dag..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0