Happy semledag

Idag kommer svenska folket trycka i sej 5 miljoner semlor, och detta kommer att bestå av 75 ton mandelmassa och 200 ton grädde plus bröd..



Annars då, ganska nyss kommit hem från jobbet.Blev en riktig kort dag men jag var effektiv =) Nu sitter jag här, har packat Morris saker klart och bärt ut en massa kartonger till bilen.Får se när man kommer iväg och slänger dom också!
Städas ska det göra, underbart väder idag så ska slänga ut alla mattor och så, har redan börjat faktiskt..
Spanat runt på tradera en massa också, och jag kommer nog alldeles snart att vinna en auktion med två jättefräna Betty Boop doftgranar..Ohh love it! Jag kommer ha miljoner fräna doftgranar när jag väl blir klar med mitt samlande, tänkte jag skulle flytta några till min och älsklingens bil om jag får för han också =) Hihi
Nehej nej, nu ska jag fortsätta vara effektiv tänkte jag, återkommer med all säkerhet senare!


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0