Fredags tråk

Sitter på jobbet, har en släng av "tycka synd om mej fredagsdepp" och tycker att de mesta är ganska inte roligt..Händer verkligen inget i mitt liv, sitter hemma eller jobbar.Har inget liv utöver, aldrig ute eller hittar på något annat.Visst visst de är väl självförvållat, men ändå.Ibland känns de som jag, ja jag vet inte.Kommer sitta där när jag är 40 och se tillbaka på mitt liv och minnas att jag jobbade.Nej kanske inte så illa, och nej detta är inte så allvarligt som de låter och jag trivs absolut med mina jobb och med att jobba men skulle kunna önska att det fanns lite utrymme för annat.Men med mitt evigt kroniskt dåliga samvete som gör att jag inte kan säga nej även fast jag kanske skulle vilja gör ju inget bättre, men så funkar de väl lite så att om jag skulle säga nej alldeles för ofta utan ngn egentlig anledning skulle de inte vara lika många som ringde på mej skulle jag tro..Och sen måste jag ju jobba för att försörja mej såklart.Men tänk om man bara kunde få ett fast jobb?En rutin och ett schema, men det finns inte i den närmaste tiden och det är bara att köra på som nu och i framtiden kommer belöningen som kommer vara just ett fast jobb!

Har försökt sitta med alternativ medicinen också, kan jag ju bara säga att det går käpprätt åt helvete rent ut sagt.Jag fattar inte, jag intresserar mej inte för det och boken fungerar ju inte att använda som det den är gjord för nämligen kursen alternativ medicin..Jag blir bara arg och var inte långt ifrån och sätta mej här och grina förut, men kan man ju inte göra på jobbet! Hursomhelst är de första jag ska göra på måndag att ringa till lärcenter och kolla om jag kan få ersätta den kursen med en annan 50p kurs och ta bort alt medicin från mitt betyg..Hoppas verkligen att jag ska kunna göra de.Men bara för att så går det säkert inte, och jag får sitta här och flumma mej igenom den..Göra en solhälsning varje dag och tacka och bocka för meditationens under..

Jag tror jag har gnällt mycket ikväll va? Lider som sagt av ovannämda,var tvungen att gnälla av mej lite.. Det går över!

Kommentera
Postat av: malin

kom hit ikväll då sandra! Så gör du nått! Haha mvh också, inte kram lr nått utan mvh. Haha haha haha mvh malin. Haha

2009-02-21 @ 14:50:25
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: malin

o ja jag vann på tradera. En klänning! Gör fin. Hoppas den passar bara. Haha kram malin

2009-02-21 @ 14:53:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0