Fortfarande måndag

Jag har jobbat, sen haft Jessica här på fika..Som sagt är de alltid trevligt med besök här på landet =) Resten av dagen ska bli slappis.Jag ska parkera framför tvn..

Råkade shoppa lite nyss, kanske skulle ha låtit bli vad vet jag?! Kikade in på Nelly, och dom fanns igen.Mina loveli avgudade bara så snygga stövlar.Väl medveten om att jag redan har köpt mej två par stövlar denna månaden, men vadå jag är väl tjej och ärligt så kan man inte leva med bara 15 par stövlar?Eller? Hursomhelst så klickade jag hem dom nu, och dom kosta inte 700:- kronor längre utan 400:-, Jag har egentligen inte råd nästa månad, men man får väl prioritera?Jag gjorde de nu iaf..Och jag är så nöjd!





Nu längtar jag efter att min älskling ska komma hem, knappt setts dom senaste dagarna så ska bli gött med en mys kväll tillsammans. <3

Kommentera
Postat av: sandra

dom är så fina!! :) men fick du dom paketen ändå:P åååhh

2009-02-04 @ 20:40:33
URL: http://nogg.se/sassa55
Postat av: sandra

fel inlägg:P de skulle va på de nyaste du skrivit:P

2009-02-04 @ 20:41:34
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0