Det är söndag

Jag är uttråkad redan, fast jag ganska nyss har klivit upp..Jag ska iaf rycka upp mej, ta och städa här om en stund.Sen blire jobba, Långserud ska jag till..De gillar jag, de är mysigt där och inte så stressigt..
Kvällen igår då, blev bara sittandes o stirra tjöta lite med Fia på msn annars väldigt boring..Skrev lite till på Alt medicinen, men måste nog vänta tills jag får boken nu så jag kan kolla att allt stämmer :) Bara skriver o skriver ur huvudet och lite från internet, men bra att dubbelkolla så att hjärnan minns rätt..
Är på lite bättre humör idag iaf, känner mej inte så övergiven längre ;) Fast jag ju är de, älsklingen kom inte hem för Mikaela som körde orka inte köra hem han.Får se när vi ses då, lär ju inte komma innan jag börjar jobba..
 Imorn är de en ny vecka igen, fylld med jobb och jag jobbar även nästa helg..O de rejält också, iallafall på fredagen.Då gör jag smedjan 7,30-15,30 och Nytorget 16-14 Men söndagen ledig och de gillar jag!
Ska söka mej sommarjobbet på nytorget nu med, känns löjligt att jag måste söka eftersom jag redan är inne där och jobbar men sånna är reglerna!Fått papper från arbetsförmedlingen att jag måste söka de också, måste&måste?!Jag gör de med glädje så fint att de var de dom skulle ha mej o söka!

Nej nu ska jag sätta igång här tror jag!Ha en trevlig söndag..



Kommentera
Postat av: Jessica

okej, näe det är ju ett annat område också.

hur gick det med "reflektionerna" igår?! ha ha kom du fram till vad det var?

varför skickar du kommentarerna som anonym nu för tiden, du krånglar till det! ha ha

2009-02-01 @ 13:53:30
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0